“Gwendolyn denkt mee, komt met hele fijne voorstellen waar je op het moment van afscheid nog helemaal niet over na kan denken. Het is een heel bijzonder mens die niet alleen beeldschone foto’s maakt, maar de familie ervoor en erna nog heel erg helpt met het verwerken. Wij zijn haar enorm dankbaar.”