“Ik ben zo blij dat ik Gwendolyn heb gevraagd om het afscheid en de uitvaart van mijn vader te fotograferen. Dit heeft zulke mooie plaatjes opgeleverd waar ik kog regelmatig naar kijk. Ik was verrast over de aanwezigheid op de achtergrond en gelijktijdig overal op het juiste moment te kunnen fotograferen. Ik zou het iedereen aanraden. Het is inmiddels een jaar geleden.”

Gwendolyn Pieters

Gwendolyn Pieters

Ik ben zo terug

Gwendolyn Pieters
Hallo 👋
Waarmee kan ik je helpen?
WhatsApp