Herkenbaar? Je haalt alles uit die welbekende kast?
Leest e-books?
Moodboard je rot?
Volgt gratis masterclasses en webinars?
Schrijft alle tips die je krijgt op in een notitieboekje?
Toch lukt het je niet die steady stroom van klanten aan te trekken.
Wat is er aan de hand?
"Deze week deelgenomen aan de Masterclass "Een kijkje in de keuken". Gwendolyn neemt je mee door een aantal beelden. Geeft tips rond de reportage en laat zien hoe zij de foto's bewerkt vanuit RAW naar het eindresultaat. Ook komen er wat tips rond compositie en instellingen. Bijzonder dat er ook foto's ingestuurd konden worden door deelnemers, die dan op een prettige manier besproken werden. Het was een kleine groep deelnemers, dus ruimte genoeg voor vraag en antwoord."
"Welke camerainstellingen in welke situatie? Dan is deze masterclass een aanrader!"
"Een super masterclass, op een spontane wijze werd je meegenomen in de werkwijze van Gwendolyn. Veel kunnen leren in korte tijd. Goed te volgen, ook voor iemand die de eerste stappen in de afscheidsfotografie nog moet gaan zetten."
"Ik vond het een hele leerzame masterclass, Gwendolyn vertelt op een fijne en laagdrempelige manier over haar werkwijze en laat ook zien hoe ze e.e.a. aanpakt. Ben blij dat ik de masterclass gevolgd heb!"
Ik heb bij Gwendolyn een fijne intieme masterclass gevolgd. In een kleine besloten groep online foto’s van elkaar bekijken en analyseren en daarvan leren is in eerste instantie best eng, maar zéér leerzaam. Met je billen bloot, maar om te groeien is dit nodig ☺️ |
"Heel veel nuttige informatie voor een kleine investering. Ik had het niet willen missen! Gwendolyn, bedankt!"
"Na deze cursus ben ik een stuk wijzer in de wereld van de uitvaartfotografie en ga ik zelfverzekerder aan de slag!"
"Gwendolyn geeft je voldoende tips en tricks aan de hand van haar ervaringen en beantwoord al je vragen die je hebt. Echt top!!"
"Het was een fijne cursus om te volgen en de ervaring van Gwendolyn te mogen uitgelegd krijgen. Ik houd van haar directe stijl, openheid en professionaliteit."
"Fijne uitgebreide informatie en veel om over na te denken! Ik ben er erg enthousiast door geworden ! Topper die Gwendolyn"
"In een mum van tijd weet gwendolyn je te pakken met haar passie voor dit vak. Ze verteld open en eerlijk, maar ook heel veel informatie. Soms ondertussen haar foto's als onderstreping. Zien is voelen, weten en ervaren. Ik raad iedere beginnend afscheidsfotograaf aan dit te doen."
Marketing voor (afscheids)fotografen is nu eenmaal een vak apart.
De algemene tips en de templates die we gratis downloaden werken niet.
Het past gewoonweg niet.
LOGISCH. Want dat is niet onze manier.
Tijdens deze masterclass ga ik je alles vertellen over menselijke marketing vanuit 2 heel unieke invalshoeken. Namelijk vanuit mij, de (afscheids)fotograaf met 8+ jaar ervaring in de bruiloft,- geboorte-, en de afscheidsbranche.
Máár ook vanuit de klant, jouw doelgroep.
Wat maakt nu dat die klant jouw werk ziet en denkt JA?
Wat maakt nu dat die klant over je hoort en denkt JA?
Wat maakt nu dat die klant je volgt op Social Media en denkt, JA?
Dat ga ik je vertellen. Niet alleen ik, maar ook jouw doelgroep komt aan het woord.
Onwijs waardevol dus!
Ik ben Gwendolyn Pieters en ik heb ruim 8 jaar ervaring als (afscheids)fotograaf.
Daarnaast ben ik mentor voor (afscheids)fotografen, omdat ik in de afgelopen jaren heb geleerd hoe jij een succesvol bedrijf neerzet als (afscheids)fotograaf.
Via mijn Social Media ontvang ik dagelijks leads die ik opvolg en tot klant maak, geheel vanuit mijn hart. Geen trucjes, maar echtheid. Daarnaast weet ik hoe belangrijk het is je bestaande klanten te koesteren. Naast dat ze de beste ambassadeurs zijn voor jouw business, is mond op mond reclame nog steeds erg waardevol.
Hier ga ik je tijdens deze masterclass alles over vertellen.
De extra bonus komt in de vorm van waardevolle content gemaakt door jouw doelgroep.
Je krijgt een kijkje achter die schermen, want als iemand je doelgroep kent is het je doelgroep wel. Toch?
Dit kijkje achter de schermen geeft je direct inzicht in hoe jouw doelgroep denkt en wat zij nodig hebben. Menselijke marketing, de reden!
Toegang tot exclusieve content. In gesprek met jouw klant.